Löften

Jag har lovat mig själv att jag ska satsa på att äta så mycket som SCÄ anser är "rätt" och att jag inte får träna och motionera så mycket. Fattade beslutet igår när jag och Leo var på samtal hos min behandlare. Ångesten börjar alltså komma ikapp nu och jag vill bara sluta äta. Känner mig redan vidrigt tjock och min rumpa känns helt förstörd eftersom jag har suttit så mycket på den idag. Jag avskyr känslan av att inte kontrollera mitt kaloriintag så att det blir för litet och jag avskyr vetskapen om att jag går upp i vikt. Äckliga Rebecka som inte kan stå emot maten...

Är trött efter lite för få timmars sömn igår natt samt en massa pluggande idag. Var uppe redan halv sju imorse, men kunde i alla fall glädjas åt att det var ljust ute trots den tidiga timmen. Hade lektion i två timmar på förmiddagen, var i Ringen och köpte uppföljarna till Hungerspelen och sedan åkte jag hem. Hemma blev det lunch och sedan plugg. Städade kaninburen också och nu på kvällen var jag iväg och red. Fick rida Coco idag och trots flera farhågor på grund av tidigare erfarenheter av Coco gick lektionen riktigt bra, vilket gjorde att jag kände mig nöjd när jag lämnade stallet.

Annars vill jag bara sova nu för att slippa tänka på all mat jag har proppat i mig idag och som jag ska äta imorgon. Blir äcklad bara jag tänker på den och jag kan se att min kropp redan har blivit större. Euuw, den som redan var för stor. Vill bara suga ut allt innehåll så att bara skelettet finns kvar, även om det ser äckligt ut. Då skulle jag i alla fall vinna tävlingen...

Från mig till Leo, haha.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/167119/images/2012/pic_196850856.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0