Nää

Fy fan vad trött jag har varit idag. Efter skolan åkte jag hemåt och fick sällskap av Rebecka via telefonen. Handlade ingredienser till lunchen, som jag för en gångs skull lagade själv. Blev kikärtsbiffar med riven zucchini, lök, vitlök och diverse andra kryddor. Till det kokade jag grönsaker och använde raitan vi hade när vi åt tandoori hemma i söndags.

Hade en väldigt klok plan om plugg efter lunchen, men den misslyckades totalt på grund av energibrist. Somnade gång på gång och till slut la jag mig i soffan och sov.

När jag vaknade kokade jag te och lyckades plugga en del, hann till och med börja skriva. Städade kaninburen lite snabbt och sedan åt jag mellis innan jag drog iväg till ridningen. Var så sugen och det var så härligt! Vi var på en av utebanorna och efter att ha suttit inne hela dagen, med undantag från när jag har gått till och från kommunaltrafiken, så kändes det fint med lite luft. Att ridningen dessutom är bland det roligaste jag vet gjorde ju det hela bara ännu bättre.

Är för tillfället på väg till en viss pojke som jag brukar nämna lite då och då, haha. Ska bli mysigt att vara med honom, men pluggsamvetet påminner mig hela tiden om att jag borde plugga, inte vara med Leo. Måste skriva den JÄVLA uppsatsen...

Mår dessutom inte särskilt bra. Är tjock, känner mig nere, är ful, är dålig. Försöker bestämma mig för vad jag ska äta till kvällsmellis, men det går skit. Vill inte äta, vill äta. Är ju så jävla konstig att jag vill att maten ska räcka länge så jag försöker komma på något som gör det. Borde inte äta något onyttigt, men choklad brukar ta lång tid. Jag är fan knäpp. Jävla svullo, fetto, äckel som tycker om mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0