Skitjag

Det är så mycket negativt och destruktivt som snurrar runt, runt i mitt huvud just nu. Ord om hur dålig jag är, hur lat jag är, hur misslyckad jag är, hur ful jag är, hur tjock, vidrig, konstig, äcklig, dum, egoistisk, korkad och framförallt värdelös jag är. Önskar så starkt att jag var någon annan än den jag är. Någon som duger och som är värd att älska. Kanske någon som till och med kan älska sig själv.

Har inte gjort någonting av det jag hade tänkt göra idag och nu sitter jag hemma hos Leo och väntar på att han ska komma hem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

När du äter godis, hur många gram äter du då (på ett ungefär om du itne väger)? och hur äter du resten av dagen då? Kompenserar du det på något sätt eller kan du spontant bestämma att dagens kvällsmål ska bli godis istället för något annat?

2012-04-11 @ 17:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0