Slaskplask

Igår, fredag, var en lugn dag. Jag och pojken min pluggade på förmiddagen, jag läste om new age och svarade på frågor om det och Leo pluggade kemi. Till lunch blev det resterna från torsdagens lyxmiddag, alltså våra hemgjorda gyoza. Tiden rullade på och vi åkte en sväng till Liljeholmen för att komma ut lite.

Gårdagens stora händelse var ett restaurangbesök på kvällen. Leo och jag åkte till Östermalm och gick på Ciao Ciao Grande och åt varsin pizza. Gott var det och dessutom mysigt att gå på restaurang med min fina pojke. Han motiverar mig och hans närvaro hjälper mig att hantera alla jobbiga känslor som tränger sig på. När jag känner för att ge upp tänker jag på vad Leo säger och får lite ny kraft att fortsätta kämpa.

Nu sitter jag på tunnelbanan, på väg hem. Ska ta en sväng förbi Lidingö Centrum innan jag åker hem dock. Pappa ska plocka upp mig i Ropsten och ge mig mina gummistövlar också. Vill inte plaska runt mer än nödvändigt i slasket med min R.M. Williams. Vågar inte riskera att förstöra dem...


Kommentarer
Postat av: Jos

Jag är så glad att du har Leo, han verkar bra <3

2012-04-14 @ 20:51:21
URL: http://bubblet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0