Vart är våren?

Var uppe länge inatt, vilket ledde till att jag sov längre än vad jag hade tänkt. Klockan stod på kvart över åtta, men den stängde jag med intentionen att kliva upp strax efter. Somnade tyvärr om och vaknade en timme senare. Efter dusch och frukost blev det plugg för hela slanten och det är vad jag har gjort resten av dagen. Många sidor har skrivits och imorgon kommer det att bli mer.

Hade gärna varit ute en sväng idag för att få en paus från datorn och sittandes, men det förskräckliga vädret har hållit mig inne. Nu är jag dock på väg till Rebecka för tjejmiddag. Tror inte att jag kommer att känna någon, men har nog hört talas om alla. Ska bli roligt att träffa alla Rebecka pratar så mycket om, haha.

Mår inte riktigt bra just nu heller, känner mig nästan lite illamående. Vet inte riktigt vad det beror på... Har känt mig omväxlande hungrig och illamående sedan efter lunchen, kanske var det något fel på maten?! Vill inte känna mig sjuk i alla fall. Hoppas att det lägger sig så att jag kan ha roligt ikväll.

Är helt nojig över min kropp och mitt utseende för tillfället. Hatar att inte ha en aning om vad jag väger! Hur mycket upp är det?! Vill veta NU, samtidigt som jag inte alls vill veta då det skulle skrämma mig så jävla mycket.

Fan vad det är långt till Rebecka, haha.

Dagens födelsedagsbarn, she' the best!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0