Rullirull

Tisdagen rullade på i ungefär samma anda som i senaste inlägget. Hängde med pappa in till stan och lämnade in min mobil som fått en spricka på skärmen (hämtade den igår och lämnade in den idag igen, nu eftersom skyddet för högtalaren där man har örat när man pratar hade blivit fel när de bytte skärmen). På kvällen gick jag, mamma och pappa även och såg Snabba Cash ll. Deppigare film får man ju leta efter. Kände mig nere redan när jag kom till biografen av diverse olika anledningar och det blev ju inte direkt bättre av att se en superdeppig film. 
 
Igår klippte jag gräset på förmiddagen och sedan åkte jag och hämtade min telefon innan jag åkte till Leo. Vi gjorde inte mycket, bara pratade. Lagade osso buco tillsammans till middag och sedan fortsatte vi att prata resten av kvällen medan regnet vräkte ner ute. 
 
Idag hade jag samtal med min behandlare på förmiddagen. Inte mycket nytt där inte. Fortsätt våga, fortsätt gå emot osv, osv. Jag är så jävla less på SCÄ. Kvinnan i receptionen visste i alla fall vad jag hette! Haha, trodde aldrig att någon i den där receptionen skulle lyckas lära sig något namn, de är ju helt borta... Efter mötet åkte jag i alla fall hem. Gick en promenad, åt lunch, somnade och sedan åkte jag in till stan och lämnade in min mobil innan jag mötte upp pappa och vi var på en lägenhetsvisning. Mysig lägenhet som jag tyckte riktigt mycket om. Mamma och jag hittade dock två intressanta alldeles nyss, men vi behöver tidigare visningsdatum på dem...
 
Är så himla trött hela tiden. Varför blir jag såhär trött helt plötsligt?! Och inte bara det att jag är trött någon dag eller så, utan det håller i sig länge. Vädret spelare säkert in, skitväder. Jag vill ha mer värme och sol, men som idag, lite sol men mest moln och så plötsligt en massa jävla regn. Man blir så less.
 
Bokade biljetter åt mig och Leo till Red Bull Flying Bach i oktober. Verkar vara hur kul som helst. Är en breakdansgrupp som tolkar J.S Bach. Dans är så himla roligt!
 
Parasailing i Kroatien

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ska komma bort från scä! Kram

2012-08-25 @ 08:04:46
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0