55:an

Hann med 55 från ridningen så jag är nu på väg till Leo för mys. Har längtat hela dagen efter honom så det ska verkligen bli underbart att känna hans armar om mig och att få prata med honom utan telefonens hjälp.

Tandläkarbesöket gick super. Inga hål, utan bara en förmaning om att jag borde använda fluorskölj. Älskar känslan när jag går från tandläkaren med vetskapen om att jag inte har några hål och med nyrengjorda tänder. Åkte hem med mamma, som också passade på att besöka tandläkaren. Hemma försökte jag plugga, men eftersom min naturkunskapsbok är ett riktigt sömnpiller så somnade jag istället. Vaknade, åkte till ridningen, red underbara Macarena och nu är jag som sagt på väg till pojken min.

Mår lite bättre än imorse faktiskt. Tror att det beror på att dagen snart är slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0