Avklara

Hade "långdag" på SCÄ igår. Först samtal med läkaren och sedan samtal med min behandlare. En massa matprat och mitt huvud snurrade på om hur äcklig jag är. Kände, när jag gick därifrån, att jag egentligen aldrig mer vill sätta min fot innanför det orange husets dörrar. Kanske kan det bli min motivation för att bryta mig loss från den här skiten?

Resten av gårdagen gjorde jag inte många knop. Trots att jag hade prov idag så sket jag i att plugga. Istället tittade jag på Sex and the City, läste och pratade med mamma. Pappa var borta på kvällen så jag och mamma lyxade till middagen och åt löjromstoast samtidigt som vi tittade på Svinalängorna.

Imorse var jag trött, seg och tjock. Åt frukost länge, alldeles för länge. Fick dessutom för mig att jag skulle hitta ord i Nian (finns på baksidan av SvD). Blev sen och missade tåget. Väl i skolan skrev jag prov i någon timme och nu är jag på Ropsten. Ska gå och träna vid halv tolv hade jag tänkt så det blir till att gå hem, slänga på träningskläderna och traska iväg igen. Ska bli skönt att ha all träning gjord innan helgen!

Annars ska jag lämna tillbaka engelskboken och äta lunch. Vid tre-fyratiden ska jag möta upp Leo inne i stan och titta på en tavla. Tror att vi åker hem till mig ikväll också och imorgon ska vi kanske åka skridskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0