Bara strunt

Var underbart att komma hem till Leo i fredags. På lördagen vaknade vi båda vid halv åtta, men bestämde oss för att somna om. Klev upp vid halv elva, åt frukost och sedan drog Leo och tränade. Själv fixade jag lite i lägenheten innan jag gick en promenad. På eftermiddagen var jag och Leo i Liljeholmen och på kvällen var vi hos Rodde och Elli. Innan vi åkte dit åt vi godaste sushin på Akki vid Medis.

Idag sov vi mycket bättre eftersom vi hade hängt för fönstren bättre och tur var väl det eftersom solen strålade. Hade en lugn förmiddag med UFC-tittande och sedan lunchlagande. Blev rotfrukter och grönsaker i ugnen med stekt fläskfilé. Jag åkte till Lidingö efter lunchen. Gick från Ropsten till Sportlife och på Sportlife blev det ett pass MRL. Härligt att träna och jag kände både att jag orkade mer och att övningarna tog mer.

Gick hem efter träningen, pratade med mamma, duschade och åt mellis. Kvällen har jag ägnat åt att skriva min OPT, tror faktiskt att den är klar. Ska läsa igenom den imorgon samtidigt som jag tar tid. Sedan ska jag göra min fördjupningsuppgift till naturkunskapen. Därefter är alla tunga hemuppgifter klara för den här perioden!

Ja, jag tyckte att det var jobbigt att mitt blodsocker var högt och det tyckte jag eftersom det känns som att min förbränning är helt värdelös i sådana fall, vilket betyder att jag kommer att bli ännu fetare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0