Bytesrätt

På väg in till staden för att byta skidbyxorna jag köpte igår. Efter att ha provat dem med ryggplatta drog jag och mamma slutsatsen att jag skulle byta dem till en större storlek så att jag inte växer ur dem. Hatar att köpa så dyra kläder när jag inte vet hur länge de kommer att passa. Blir så arg på mamma som bara köper, men vågar inte säga något för hon kommer bara säga att jag får skylla mig själv och att jag behöver nya fina grejer. Aja, nu köpte vi kläderna och jag får väl vara glad för att jag har så snälla föräldrar som köper så fina saker åt mig...

Hann inte skriva klart innan jag kom fram så nu har jag bytt byxorna. Var jätterädd för att det inte skulle finnas några byxor kvar i min storlek eftersom de var på rea, men de fanns.

Nästa ärende för dagen blir biblioteket för att låna en bok åt Leo. Sedan hem, promenad, städa buren, packa och lunch. Blir en stressig dag med tanke på att jag ska rida ikväll också, men allt kommer att hinnas med.

Känner mig fortfarande helt ockuperad i tankarna. Idag känner jag mig dessutom riktigt tjock eftersom jag bara hann gå en promenad igår fast jag hade tänkt gå två. Jävla skit på det. Trodde att mamma skulle åka och träna, men det gjorde hon aldrig, suck.

Aja, nu är jag på Ropsten. Nästa stopp blir Lidingö Centrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0