Kärlek

Kom hem till pojken min strax innan nio igår. Slängde av mig ridkläderna och kastade mig in i duschen. Under tiden la Leo sista handen på maten, enchiladas med kyckling- paprika- gurka- och crème fraîche paprika/chilismakfyllning gratinerade med salsa och ost. Jättegott och duktig som jag var åt jag snällt, trots att maten innehöll både crème fraîche och ost...

Hade lite presentutdelning också. Leo fick en t-shirt och en "tavla" jag hade gjort. Själv fick jag en parfym som luktade riktigt (!) gott. Bra smak har han, hihi. Vi försökte titta klart på en film, The Rum Diary, som vi började titta på i helgen men den var så dålig att vi gav upp. Somnade ganska sent och jag sov gott. Hade tydligen nynnat i sömnen också.

Imorse var Leo trött och jag hoppade upp som skjuten ur en kanon. Fast det berodde snarare på att jag var rädd för att inte komma upp ur sängen annars.

Nu har jag lektion, men har inget att göra. Skulle kunna läsa, men orkar inte. När jag kommer hem är det burstädning som står på schemat, sedan lunch och plugg. Ikväll blir det Zumba, ska bli kul.

Måste bara säga att min pojke är bäst. Älskar honom.

Tavlan jag gav till Leo. Kanske lite fånig, men är man kär så är man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0