Längdskidor

Helgen har sprungit ifrån mig i en rasande fart. Träffade Hanna efter skolan i fredags och vi lunchade på Ljunggrens i Brunogallerian. När vi hade sagt hejdå styrde jag kosan mot Leo. Vi var och kollade på hans lillasysters skolföreställning och efter det åt vi middag med henne, Leos andra lillasyster och systrarnas mamma.

På lördagen åkte vi hem till mig och efter att ha ätit lunch åkte vi till golfbanan vid Sticklinge och åkte längdskidor. Var första gången någonsin för Leo! Han var riktigt duktig måste jag säga. Själv njöt jag av att åka skidor igen, längdskidor har jag ju inte åkt sedan förra vintern. Slalom var det ännu längre sedan jag åkte och det är jag faktiskt lite ledsen över. Älskar att åka slalom!

Åkte hem till mig igen efter skidåkningen. Åt middag med hela familjen (Gustaf var också hemma!), badade jacuzzi, spelade spel, åt godis och tittade på Gudarna Måste Vara Tokiga 1. Typ hur rolig film som helst, men gammal... Stannade kvar hos mig över natten, första gången Leo sov hos mig.

På söndagen åt vi frukost innan Leo åkte hem för att plugga. Följde honom till tåget och gick sedan en promenad. Njöt av solen och av att det inte var så kallt. Väl hemma igen fixade jag lite innan jag satte mig och pluggade. På eftermiddagen var jag på ett pass MRL, skönt att träna. Resten av kvällen läste jag, sov, åt och tittade på Sex and the City.

Idag försov jag mig en halvtimme eftersom jag somnade om och började drömma. Hann ändå i tid till skolan och nu är jag på väg hem. Kommer mest att bli plugg dagen till ära, samt någon liten promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0