Ta bort mig

Skitdag. Trots att dagen bara har börjat känner jag att det här kommer att bli en riktig skitdag. Vaknade imorse och kände hur jävla FET jag har blivit. Både spegeln och mina "kontroller" bekräftade min känsla så det var med tunga steg jag gick mot köket. Frukost, tandborstning och smink och plötsligt hade jag missat mitt tåg. Tänkte helt fel om när jag var tvungen att gå hemifrån, så nu kommer jag att bli sen...

Annars så ska jag skriva uppsats på engelskan, skit. Vid ett ska jag till SYV på Kungsholmen för att anmäla mig till de sista kurserna. Mellan skolan och SYV blir det nog plugg. Klockan tio i tre ska jag sedan vara hos tandläkaren, nervös. Är lite orolig för mina tänder... Jaa, sedan hem och därefter ridning. Hoppas det går bättre än förra veckan.

Det enda som känns någorlunda bra idag är att jag ska hem till Leo efter ridningen. Han brukar få mig att känna mig lite bättre, men frågan är om något kan få den stora ångestklumpen i mitt bröst att försvinna. Vill bara åka hem igen och gömma mig under täcket. Är så jävla tjock och ful. Vill inte äta, vill inte synas. Helst av allt vill jag rasa i vikt och bli smal igen. Fast det går inte för min kropp kan inte gå ner, den kan bara bli större och äckligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0