Tjugo

Jag avskyr att ångesten fyller mitt bröst. Skräms av hur fort den börjar ta makten över mitt liv igen. Måste ta tillbaka kontrollen, får inte låta mig luras av rösten som säger att tjugo kilo mindre skulle vara det bästa. Att jag som tjugo kilo lättare inte skulle behöva skämmas över mig själv.

Annars har jag struntat i att plugga idag. Var på Sportlife och shakade mellan halv sex och halv sju, tittade på Sveriges Mästerkock efter middagen och nu har jag precis tittat på lite Sex and the City. Vill inte gå och lägga mig för det skulle betyda att morgondagen snart skulle vara här. JAG ORKAR INTE.

Annars är Leo det som håller mig uppe. Vet inte vad som skulle ge mitt liv ljus om jag inte hade honom. (Förlåt för allt tjat om pojken min)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0