Avskyr

Jag avskyr känslan av att jag har gått upp i vikt. Trots att jag vet att jag borde och ska gå upp så vill jag verkligen inte. Det skriker nej i hela mig när jag känner på mina kontrollställen och tycker att jag når sämre idag än vad jag gjorde igår. Förutom att ångesten vaknar till liv blir det även svårare för mig att äta ordentligt och det blir svårare att utmana.

Jag avskyr den här sjukdomen och vad den gör med mig. Den förstör mina tankar och mina känslor, vilka i sin tur förstör hur jag upplever livet. Just nu är jag bara så jävla trött på livet och jag önskar verkligen att det inte var min sjukdom som styrde mig. Önskar verkligen att jag kunde äta vad jag ville när jag ville och att jag kunde välja att ta det lugnt utan att känna mig som den sämsta människan på jorden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0