Boring

Tisdag igen. Helgen var både bra och dålig. Leo skulle ha ätit middag hos mig i fredags, men vi flyttade det till söndagen. Istället åkte jag hem till honom och vi åt en supersen middag och åt varsin påse lösgodis.

På lördagen klev vi upp lagom sent, åt frukost och myste innan vi satte oss i varsin del av Leos lägenhet och pluggade. Lite innan sex sprang vi över till hans mamma och åt middag för att sedan återgå till pluggandet. Lite filmtittande innan vi gosade ner oss i sängen. Leo ställde dessutom in middagen hos mig, vilket gjorde mig både arg och besviken.

I söndags klev vi upp så tidigt som klockan nio eftersom jag skulle på box med mamma. Var riktigt roligt och träningsvärken har känts i magen både igår och idag. Efter träningen åkte jag in till stan och lunchade med Hanna. Vi satt lääänge och pratade.

Igår var det återigen slut på helgen och klockan ringde tio i sju. Upp ur sängen för frukost och morgonrutiner, iväg till skolan där det var naturkunskap. Hem efter skolan, lagade lunch, somnade, gick en sväng, tittade på TV och pluggade.

Idag var det uppsatsskrivning på engelskan. Kändes ganska bra och det gör mig nervös eftersom det brukar gå bra när jag säger att det har gått skit. Åkte hem efter skolan, åt lite och försökte sedan plugga. Somnade dock hela tiden vilket gjorde att läsningen gick väldigt långsamt.

Nu på kvällen har jag varit iväg och ridit. Som vanligt var jag inte alls sugen innan och som vanligt frös jag hysteriskt mycket på ditvägen. Väl uppe på hästryggen försvann dock de negativa känslorna och när lektionen var slut kändes det bara tråkigt att gå därifrån.

Ska gå in på Superstore och köpa en rulle Center och sedan blir det raka vägen hem för dusch och middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0