Grått

Dagen har flutit på, grå och likgiltig. Började klockan halv tio med engelska. Pest och pina eftersom jag är kass på ämnet i fråga. Hade lektion till tolv och efter lektionen gick jag till Subways på Hornsgatan och köpte en sub som jag tog med mig till SCÄ. Eftersom Rebecka också var på SCÄ åt vi lunch tillsammans innan vi gick en promenad. Efter promenaden satte vi oss i väntrummet på tredje våningen och pratade innan det var dags för mig att ha läkarsamtal.

Samtalet var snabbt avklarat och en stund senare var jag på väg hem. Väl hemma läste jag naturkunskap och åt mellis. Blev riktigt trött efter en stund och var på väg att somna. Avstod dock från det eftersom jag skulle byta om till ridkläder tjugo minuter senare. Har alltså ridning idag och är för tillfället på väg till den. Känner mig inte alls sugen utan känner mest för att åka till Leo. Ska visserligen dit efter ridningen, men ändå...

Är så himla trött och kall. Stressad över att det kommer att bli mycket i skolan och över att jag inte vet hur det har gått med vikten den här veckan. På något konstigt sätt känns det som att jag har gått ner, men vet att jag inte borde ha gjort det. Hm, får se vad vågen visar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0