Helg

Sitter hemma i sängen. Har varit hos Leo sedan i fredags så det känns lite konstigt att vara hemma. Gick hemifrån runt åtta på morgonen i fredags för att åka till skolan och när lektionen var slut åkte jag hem till Leo istället för hit. Slutade lite tidigare än Leo så jag handlade lite lunch åt oss på vägen från tunnelbanan. Väl hos Leo diskade jag. Precis när jag börjar med maten dök pojkvännen min upp och en stund efter ett var maten klar, kyckling i tandorikryddad matlagningsyoghurt med naan och sallad. Tog det lugnt och pratade efter lunchen innan Leo var tvungen att åka iväg och jobba. Själv gick jag ut på en promenad och när jag kom in igen ringde jag Rebecka för att prata lite om livet. Strax efter åtta ringde Leo och sa åt mig att göra mig i ordning. En stund senare kom han hem, bytte om och så åkte vi hem till hans kompis där vi spenderade resten av kvällen och en stor del av natten. Tror att vi somnade runt fem på morgonen...

Den sena läggningstiden ledde till att vi på lördagen sov länge. Jag hade ätit middag vid åtta och efter det ingenting så när vi åt frukost vid halv ett på dagen var jag ganska rejält hungrig. Tittade en stund på film innan vi gick hem till Leos brorsa. Var där en stund, åkte till Leos pappas grav eftersom han fyllde år i lördags och sedan åkte vi hem igen. På grund av utflykten blev det en extremt sen lunch för mig, 17.20 närmare bestämt. Efter att jag ätit somnade jag och Leo. Vaknade igen strax efter sju och sprang hem till Leos brorsa igen för att äta middag med Leos familj. Blev en trevlig kväll, dock med lite ångest eftersom jag åt dessert. Det var dessutom inte vilken dessert som helst utan det var creme brulee vilket är VÄLDIGT onyttigt.

Idag sov vi lite halvlänge. Klev upp och åt frukost och sedan ville Leo tittade på MMA-gala, vilket vi också gjorde. Haha, börjar bli ganska härdad... Lunch innan jag åkte mot min hemö för att gå på ett pass strip chair. Har aldrig provat det förut. Var helt okej, men jag föredrar zumba.

Nu är jag som sagt hemma och jag saknar att vara med Leo trots att jag sa hejdå för bara lite mer än fyra timmar sedan. Middag nu dock och sedan blir det en lugn söndagskväll med läsning och förhoppningsvis okej läggtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0