Sitter ensam

Sitter hemma hos Leo i hans säng. Leo däremot är inte hemma, utan han är iväg och jobbar. Längtar efter att han ska komma hem!

Gårdagen var en lång, men samtidigt kort dag. Sov hos Leo från onsdagen till torsdagen så jag vaknade bredvid honom. Vi klev upp och åt frukost innan jag åkte till skolan för att ha engelsklektion. Var tråkigt som vanligt och jag satt mest och skickade SMS...

När engelskan var slut satte jag mig i huvudkorridoren och läste naturkunskap eftersom jag skulle ha prov idag. Vid halv två började jag gå längs Ringvägen för att komma ut en sväng innan mitt samtal på SCÄ. Samtalet gick väl bra, men jag känner mig så förvirrad över vad som är "rätt". Åkte hem efter samtalet, åt en väldigt sen lunch och pluggade lite till. Vid sex traskade jag bort till Sportlife för en timmes box. Var roligt den här gången också.

Resten av kvällen spenderade jag sittandes vid köksbänken tillsammans med mobilen, datorn, en bok och diverse måltider.

Idag var det som sagt prov och det kändes alldeles för enkelt. Varför känns det som om saker och ting går bra i skolan?! Jag blir nervös. Mötte upp Leo efter provet och vi filade lite på hans labbrapport innan vi åkte till Liljeholmen och handlade. Hem till honom efter det, lite mys och sedan matlagning. Hans mamma var dessutom förbi här en sväng och när Leo åkte till jobbet stannade hon kvar en stund och pratade med mig.

När Leos mamma hade gått hade jag tänkt plugga, men istället tittade jag lite på TV innan jag gick ut på en promenad. Handlade även lite middag innan jag gick hem igen. I övrigt har jag läst, sovit, ätit och tittat klart på en film den här kvällen. Nu väntar jag som sagt bara på att min fina pojke ska komma hem så att jag får krama honom och pussa på honom.

Dessutom, JAG ÄR SÅ JÄVLA TJOCK. Avskyr att känna såhär. Hatar känslan av att jag bara sväller och sväller och att jag inte består av något annat än fett. Varför måste jag gå upp i vikt av att äta?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0