Skolstart och magvärme

Idag började skolan igen, blandade känslor. På ett sätt är det skönt att veta att jag kommer att kliva upp i tid på morgonen och att jag kommer att ha något att göra på förmiddagarna. Samtidigt kommer känslan av att jag måste prestera tillbaka med all kraft. Måste få MVG, annars är jag dålig. Dessutom avskyr jag att kommer att behöva lägga en massa tid på uppgifter efter skolan, tid som jag hellre skulle ägna åt annat. Aja, tjugo veckor kvar, sedan är jag klar med gymnasiet.

I övrigt somnade jag en timme i soffan på eftermiddagen idag. Sov så gott så gott och missade två telefonsamtal. Åt mellis en stund efter att jag vaknat och sedan fick jag, som vanligt, stressa för att hinna i tid till min bokning på Sportlife. Passet som gällde för mig idag var zumba, vilket är riktigt roligt faktiskt. Även om jag inte riktigt hänger med i alla stegen än.

Nu sitter jag på tunnelbanan på väg till min fina pojke. Där kommer det att bjudas på spagetti och köttfärssås (vilket inte förvånad mig alls, haha) och efter maten blir det antagligen mys framför TVn. Tänkte i och med det här inlägget tala om för alla som fortfarande läser min blogg att jag är SÅ JÄVLA GLAD att jag har träffat Leo och att det blir alldeles varmt inom mig när jag tänker på att han är min. Finare, bättre, snällare och underbarare kille får man leta efter.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Är så glad för din skull !!! Riktigt stilig dessutom ju ;)

2012-01-12 @ 14:26:29
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0