Yihaaa

Ridningen är slut för idag och jag sitter på en buss på väg till Slussen där jag ska byta till tunnelbana.

Var grymt otaggad på att rida idag, som sagt, men när lektionen var slut kände jag att jag gärna hade suttit kvar på hästryggen ytterligare en timme. Hade Macarena och förutom några krumsprång på grund av rörelser och ljud från läktaren och ett visst fuskande i hörnen (som beror mer på mig än på Maccan) så gick lektionen riktigt bra. Kände mig nöjd med min insats och jag känner att jag har börjat utvecklas sedan jag bytte grupp.

Är nu på väg till Leo nu som sagt. Längtar efter honom hur mycket som helst. Känner mig fånig som få eftersom vi sågs senast i söndags, men det är väl det som är grejen när man är kär, att man alltid vill vara med den man är kär i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0