Zumba

Väntar på att dagens träningspass ska börja. Kommer att bli zumba i en timme, vilket jag ser fram emot. Brukar vara roligt att shakea loss lite även om det kommer att bli plågsamt att gå in i träningssalen och att ta av mig jackan eftersom jag fryser löjligt mycket. Efter ett tag kommer jag dock att bli varm och efter passet brukar jag absolut inte frysa.

Tassade upp imorse och försökte göra mig i ordning tyst för att inte störa Leo som fortfarande sov. Skola från kvart i nio till strax efter tolv. Gick till Slussen efter, tunnelbana till Ropsten och promenad hem. Väl hemma åt jag lunch.

Resten av dagen har jag inte gjort många knop, pluggat lite, halvsovit och pratat i telefon.

Nu ska jag som sagt träna och efter passet är det snabbt hem för dusch innan jag åker till Leo igen. Ska försöka klura ut någon mat också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0