Feeback?

Kan inte Ni som läser min blogg ge mig lite feedback? Vet att så gott som alla bloggare tigger om det, men nu gör jag också det. Min blogg är tråkig, det vet jag, men jag skulle gärna vilja höra vad som är "bäst" och vad som är "sämst" med bloggen. Ni får gärna skriva om det är något ni saknar också. Vill ha idéer från er läsare (inte för att jag har så många, men jag är nyfiken på vad som är intressant att läsa om enligt andra).

Jag använder ju mest bloggen som ett tidsfördriv, men vill ha idéer om hur jag ska använda mitt tidsfördriv. Känner mig lite idétom.

Kommer nog inte att få några svar på det här och då kommer jag ångra att jag frågade och blablabla, men nu frågar jag Er läsar i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,
Jag har inte så mycket feedback att ge. Annat än att jag gillar din blogg (det är ju därför jag läser ;) ) Så för min del får du gärna fortsätta som du gör. Berätta om din vardag, hur du mår, vad du gör, framtidsplaner kanske?

2012-06-27 @ 21:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0