Helgälg

Lördagen fortsatte att rulla på i flygande fläng. Var hos Leos mamma, gick en promenad med Leos brorson i vagnen, åt middag med Leos bror, brorsans sambo och Leos mamma och så var vi på bio och såg Prometheus. Till filmen köpte jag och Leo varsin godispåse, mums.

Igår hände inte mycket. Vi tittade på film och segade. Tidigt på kvällen hälsade vi på Leos småsystrar och hämtade Leos pappa cykel.

Idag har vi inte heller hunnit göra mycket. Både jag och Leo vaknade vid åtta och trodde att vi inte skulle kunna somna om, men tji fick vi och jag vaknade vid halv elva och Leo vid elva. Blev alltså en härlig sovmorgon, men nu känner jag mig faktiskt ganska pigg. Är dock på väg hem nu. Tänkte säga hej till mina föräldrar och lite annat smått och gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0