Kyligt

Mor och far har åkt hemåt nu, en dag tidigare än vad jag trodde att de skulle göra. Tråkigt måste jag säga och mest av allt kände jag för att packa ihop alla mina grejer och kasta mig in i bilen med dem, men icke. Istället sitter jag nu här och filosoferar för mig själv och försöker tvinga ut mig själv på en promenad. Känner för att röra på mig, men inte för att gå ut. Dålig kombination?
 
Hängde med de vuxna i alla fall. Kallt var det att åka båt och när vi väl kom fram var det stängt där vi skulle äta. Jag var HUNGRIG och kall och ville bara krypa ihop under en filt, men innan dess var man ju tvungen att åka båten tillbaka. Kände mig sur och grinig. När vi kom hem blev det plock-ihop-lunch i form av sill, potatismos och köttbullar. Ganska okej. Efter lunchen somnade typ alla och ja, nu är jag vaken igen och har varit en stund. Åt mellis för en liten stund sedan, vaniljyoghurt och frysta hallon, två brago med choklad och en halloncrispyoghurttopp från naturgodishyllan. De där olika "topparna" som finns bland naturgodiset är SÅ goda!
 
Egentligen har jag inte så mycket att säga. Är uttråkad som få och känner mig som ett fetto. Äter gör jag och segar gör jag, dåligt. Måste röra på mig, men det är kallt ute (egentligen inte så kallt, men jag frös så mycket förut att jag inte vill bli kall igen). Jaja, nu ska jag och min feta röv bege oss ut på promenad runt på Frösön. Funderar på om det finns någon trevlig väg jag skulle kunna gå... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0