Lever

Har hittills haft en lördag fullspäckad av diverse aktiviteter. Började med en relativt kvick frukost innan jag och Leo skyndade ner till fotbollsplanen i närheten av där Leo bor för att kika på hans lillasysters match. Tyvärr förlorade lillasyrrans lag. Efter matchen gick vi hem igen och tittade på lite MMA, sedan ringde Leos mamma och vi gick till hans brorsa (fast det var bara brorsans sambo som var hemma). Vi lekte och gullade i alla fall lite med Leos brorson och sedan fick jag bråttom hem för att hinna byta kläder + äta lunch innan jag skulle möta upp Johanna vid Djurgården. Ringde henne precis innan jag värmde mat och vi bestämde oss för att ses över en lunch istället. Sagt och gjort, vi sågs ändå vid Djurgården, men istället för en promenad blev det en lunch på Helin & Voltaire. Åt smaskigaste räkmackan med underbart välsmakande bröd och mycket räkor. Dyr, men ack så värd enligt mina smaklökar.

Jag och Jojsan traskade tillbaka mot staden efter lunchen eftersom Johanna skulle jobba. Pratade in till sista sekunden, att vara med Johanna är SÅ härligt. När vi sagt hejdå gick jag en sväng på Fältan och nu sitter jag på tunnelbanan. Vet ännu inte vad kvällen kommer att bjuda på. Kanske blir jag och Leo bortbjudna på middag, annars röstar jag för ett biobesök. Känner inte för att vara hemma hela kvällen i alla fall.

Måste också tillägga att jag verkligen försöker lägga mina dumma tankar på hyllan. Jag vill komma ut i livet, leva. Är förbannat jävla trött på mina tankar, mina känslor, mitt krånglande och på helvetesSCÄ. Vill inte gå dit längre. Visst är det skönt att få prata av sig, men fan vad det inte är värt att gå dit med tanke på hur mycket det triggar mig och drar ner mina tankar. Bara att tänka på SCÄ gör mig triggad och äcklad över min kropp. Nej, ätstörningen och dess "bubbla" ska ut ur mitt liv. Allt som har med det att göra måste och ska BORT.

Väntan på mat på Helin & Voltaire.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0