Stipendiat

Idag är det sol och fint, äntligen värme. Det får visserligen bli varmare, men nu känns det i alla fall inte som höst längre.

Är på väg hem från Kungsholmen. Har varit och hämtat ut mina slutbetyg samt fått ett litet stipendium för att jag klarat mina studier bra trots motgångar i livet och sjukdom under min studietid. Haha, lite roligt sådär. Är okej nöjd med mina betyg, men de hade kunnat vara MYCKET bättre. Försökte få till en lunch med far min också, men hörde av mig försent så han hade redan ätit. Blir alltså till att åka hem och äta lunch i min ensamhet. Är hungrig!

Ikväll har jag min sista ridlektion. Taggad för ridning, men inte över att det är sista lektionen och sista gången (borde få henne) som jag rider Macarena. Känns så himla tråkigt att hon kommer att försvinna nu i och med att Östermalms Ridskola ska stängas + att det blir ny grupp och ny lärare till hösten. Min nuvarande lärare är visserligen en bitch, men hon är också fantastiskt bra och jag har lärt mig så mycket den här terminen.

Känner mig smått ångestfylld idag, men ändå inte. Är hungrig som en gris och vill äta allt jag ser, dålig självdisciplin. Dessutom sa min behandlare senast att jag ska äta om jag blir sugen, släppa kontrollen, och då blir det ännu svårare att stå emot allt gott. Inte börja hetsa!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du hetsat på något sätt någon gång? har du tillåtit dig att äta om du varit sugen/hungrig?

2012-06-12 @ 16:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0