Nytt

Är på väg till Leo. Har varit med Johanna och ätit middag på Vigårda i nya Moodgallerian. Verkligen inte sådan mat som jag brukar välja, men som jag tycker är skitgod. Sådan mat som jag undviker till varje pris, men som jag egentligen vill ha...

Att träffa Johanna var super! Efter en allmänt händelselös dag var det riktigt fint att träffa en av de härligaste människorna jag vet. Har tillbringat större delen av dagen inomhus, med undantag för en promenad till Lidingö C. I vilket fall som helst är Johanna verkligen motivation, förebild och humörshöjare för mig.

Annars är det jobbigt i huvudet. Min kropp äcklar mig mer och mer. Vill inte gå upp. Vill inte! Avskyr att se och känna hur jag förändras. Märker skillnader från dag till dag. Vidrigt! Men jag måste väl fortsätta ändå, trots att det är det hemskaste jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0