Svenska framgångar

För tillfället är jag trött. Är på väg från Rebecka och Eurovisionsframgångarna på TV till Leo.

Dagen idag har varit händelselös. Klev upp ganska sent, vaknade dock vid nio trots att vi var uppe till två igår + att jag sov dåligt inatt. Frukost och segande med min pojke innan vi åkte till honom. Där blev det lunch, hamburgare by me. Åt med ost för första gången på flera år! Sedan hände inte mycket, Leo pluggade och jag sov. Mellisätande och SMSande innan jag skyndade till tåget för att möta upp Rebecka och hennes kompis för middagsinköp. Blev sushi och misosoppa för min del, men blev rejält suktad av det Rebeckas mamma valde att äta haha. Sedan har kvällen flutit på framför TVn. Euphoria!

Har knappt rört på mig idag, fetfetfet. Jag bara äter och äter och rör på mig nada. Varför är jag så dålig och äcklig? Vet att det är "fel" av mig att tänka så och att jag inte tycker att det är fel för någon annan, men det är fan så det känns. Om rösten i huvudet ändå bara kunde hålla käften...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0