Skrållan säger: "Målla"

Jaa, måla staket var det... Fy fasiken vad tråkigt det är och vilken lång tid det tar! Målade i ungefär fem timmar idag och hann inte ens måla ett varv på hela "innerdelen" av planket. Kände mig helt slut när jag cyklade hem från mamma och pappa. Tur att jag orkade cykla, haha. Avbröt dock målningen lite tidigare än vad jag hade tänkt, såg en råtta ganska nära där jag målar och då blev jag lite småhysterisk. Är rädd för att jag ska få någon sjukdom eller något av råttor så blir ganska nojig när jag ser dem.Har sett råttor hemma hos mamma och pappa förut, de måste göra något åt dem. Mamma undrade varför de ens har råttor... Jaja, äckligt i alla fall och imorgon ska jag vara där ensam och måla! Det är väl bara att bita ihop och ignorera dem. Har lyckats måla en hel del på mig själv också, bra jobbat. Hela benen är täckta av svarta fläckar... Duschdags kanske?
 
Var ju där igår också, men då tvättade jag bara av staketet innan jag åkte hem, gick ut en sväng när jag kom hem och efter det slängde jag ihop en carbornara. JÄKLAR vad god den blev! Nya vardagsfavoriten kanhända.
 
Är tomt här hemma eftersom Leo är hemma hos sig. Han har varit här en hel del på senaste så det blir jättetomt när han inte är här. Vill att han ska vara med mig, nu på en gång. Haha, jag är så knasig. Och så jävla glad att jag tog mitt förnuft tillfånga och blev tillsammans med finaste pojken igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0