Amen hejsantjena!

Trött som en, jag vet inte, en trött. Vill krypa ner i sängen och försvinna in i sömnens värld. Helst in i en sömn fri från drömmar. Sedan skulle jag helst också vilja vakna upp och så var allting bra och jag var lycklig.
 
Men sådant händer inte, speciellt inte för en sådan som jag. Ibland tror jag faktiskt att jag aldrig kommer att få må bra, för det är jag för dålig för. Ville till exempel skratta högt idag på skrivkursen när hon som höll i kvällens lektion sa att alla vi som deltar i kursen nog har en viss talang inom skrivande. HAHA, visst, de andra är skitduktiga, men jag... Jag är bara med för att jag TYCKER OM att skriva, inte för att jag KAN skriva. Åh så besviken hon kommer att bli när han läser den uppgift jag så småningom kommer att skicka in till henne... 
 
Jaja, idag har jag strosat runt i långkalsonger på jobbet. Hade på mig jeans när jag åkte hemifrån imorse, men orkade inte ha dem på mig när jag fick tårar i ögonen bara av att känna hur de satt runt benen. Nejnej, de åkte av och tur var det väl att jag hade något mer än bara trosor under! Njöt i alla fall av eftermiddagens sol. Tillät barnen att släpa ut trehjulingarna på gården, riktigt vårlikt trots att minusgraderna fortfarande biter sig fast.
 
Nu ska jag duscha, äta mellis och sedan sova. Imorgon är en ny dag, men det är ingenting ja ser fram emot. GUD SÅ POSITIV man kan vara..!
 
Bild från 2009, jag i långkallingar, som idag liksom.
Fast jag hade andra långkalsonger idag (som också är rooosa).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0