För velig för val?

Läste precis den här artikeln och kunde inte låta bli att tänka att jag borde leva lite såhär ett tag. Eller, jag skulle nog vilja till exempel tillåta mig att läsa igenom en meny innan jag bestämde mig, men när jag väl läst den skulle det nog vara smart att endast ge mig själv en viss tid för att bestämma mig. Man ska ju lita på sina instinkter och följa den första tanken när det kommer till val säger många och då är det väl ypperligt om man inte ger sig själv en massa tid att vela om man vet att man är otroligt velig av sig, vilket jag vet att jag är. Hm, kanske värt att prova?
 
 
 
 
Val, höhö...

Kommentarer
Postat av: lilly

svar: å ja! vill kunna göra en expecto patronum och trolla bort alla dementorer som finns i våra liv!! moahahaha, bara brevet kunde skynda på sig lite :)

2013-03-13 @ 16:34:24
URL: http://kaffefilter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0