Göra rätt för sig

07.20 och jag är på tunnelbana, på väg till jobbet. Äntligen! Ska bli så himla skönt att få göra lite nytta, inte bara sitta och lata mig. Jobba är inte det roligaste, men så himla mycket bättre än sjukskrivning. Kanske har dessa båda sysslolösa veckor varit bra, jag vet inte, men som sagt så har jag inte uppskattat latandet ett dugg!

Igår gick jag och Erica på en solskenspromenad. Började vid Slussen, traskade ner till Munkbroleden, svängde av och passerade Slottet, vidare förbi Nybrokajen, spatserade längs en solig Strandvägen ut på Djurgården där vi gick mot Waldemarsudde (fast aldrig ända ut) innan vi vände och tog färjan tillbaka för att avsluta med lite mys på Wayne's. En helfin söndagseftermiddag var det.

Nu är jag på Ropsten och det är kallt! Fast sol i alla fall. Har på mig jeans, usch. Det är inte kul att de sitter annorlunda... Jaja, jobbelijobb och ridning idag -> fullt upp -> lite mindre tanketid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0