Kom å köp!

Och så kom en dag som ändå har varit lite bättre än dagarna innan.
 
Mando imorse. Gick väl bra. Fast ändå känns det bara fel just nu. Är väl frisk nu? Det räcker såhär. Det här är inte jag. Äh, jag vet inte. Fortsätter lite till och ser vad som händer. Känns som att jag är frisk, äter massor, ganska varierat, tränar inte. Men ändå, ändå är det något som gör att jag fortsätter på Mando.
 
Ja, sedan var det jobb. Var i skogen med barnen på förmiddagen. Lunch när vi kom tillbaka. Hade få barn idag och det var skönt. Efter lunchen lekte barnen inne, jag testade tuschpennor och slängde de dåliga. Mm, jättebra arbetsuppgift, jag vet. Ut efter mellis och vi njöt av solen som värmde så skönt. Köpte lerchokladbollar av barnen. In igen, tiden gick, sista barnet lämnade förskolan vid 17.25, jag klädde på mig och sprang till bussen. Det var fortfarande ljust ute där vid 17.30. Nu är det mörkt ute.
 
Hemma löste jag sudoku och läste filmrecensioner i SvD. Johanna kom hit, jag duschade och sedan traskade vi till Mood gallerian för middag på EAT. Helt ok mat, fast bäst var sällskapet. Och sedan hem igen. Läst, ätit kvällsmellis. Nu är jag trött. Ska sova snart. Orkar inte att det är en dag imorgon, trots att den här dagen har varit lite ljusare. Det är bara så jobbigt att jag ännu en gång kommer tvingas att starta upp mig själv på morgonen, kommer att låta dagen ha sin gilla gång, för att sedan gå och lägga mig igen. Menmen, bara ännu en dag att härda ut, liksom alla dagar som komma skall.
 
Önskar att jag skrev mer nu, men jag orkar inte. Ögonen faller ihop och jag måste borsta tänderna och krypa ner i sängen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0