Press

Sjukt jävla trött idag. Har velat gå och lägga mig ända sedan jag lämnade sängen, men så funkar ju inte livet. Istället har det varit jobb 8-16.45, en snabb vända hemma och nu har jag skrivkurs. Den började 18 och håller på till 20.30. Vi går igenom senaste läxan, usch och fy. Har inte gått igenom min än, men känner bara en stor skräck inför det. Min är så SÄMST! Fan, alla har gjort så bra och jag bara blä. Varför måste alla få se?!

Orkar inte leva, orkar inte livet. Pressar mig själv till att ständigt vara sysselsatt. Måste vara sysselsatt. Det är inte bra, rentav dåligt, att inte göra saker. Jag bokar upp helgen, bokar upp kvällar. Om jag inte är uppbokad, då gör jag mig själv upptagen. Det är bara okej att ta det lugnt när man har gjort massor. Och ALLA andra är så jävla mycket mer upptagna än vad jag är. Sämst.

Prestationsångest på hög nivå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0