Rummelrammelcykelskrammel

Rulla chokladtryffel natten mellan lördag och söndag, tragiskt eller överambitiöst? Vad ni än tycker att det är så är det en beskrivning av mig eftersom jag gjorde just detta i helgen.

Annars... har jag inte gjort sådär jättemycket denna helg. Trots det rusade den förbi. Orkar inte med tiden. Den bara försvinner och ändå är det som om den inte kan gå fort nog. Är bara så trött (som vanligt). Jag tycker verkligen inte om att leva. Kanske är jag inte gjord för det? No sé, jag gillart' bara int'.

Idag har det varit måndag, jobb betydde det. Ganska lugnt. Och så har jag varit och ridit, gick okej. Cyklade omkull på hemvägen, gick också okej men helvete vad ont det gjorde precis just då. Åh, visste knappt vad jag skulle göra! Men som sagt, gick ok och nu känns det bara litelite i knäet jag slog i hårdast.

Bild från tidigare i vintras, men man tycker ju att det ska bli slut på vintern på momangen. Fast nu snöar det, hua!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0