Are you alive? Yes I am!

Jag lever, jag lovar! Pluggar socialantropologi på SU, bor i min älskade lägenhet med min älskade pojke, går kvar på Mando än, längtar efter att hitta något annat att plugga, söker jobb, har fina vänner. 

Livet bara flyger fram. Hade tenta i onsdags. Hoppas att den gick okej. Har försökt fira tentan med lite lugn och ro. Plus med lite roligheter. Spelade innebandy efter tentan. Åkte skridskor och träffade en klasskompis i torsdag. Var hos frisören igår. Sedan var jag inne eftersom himlen ville dränka Sverige. På kvällen var jag på bio med mami och papi. Vi såg The Secret Life of Walter Mitty. Efter åt vi middag på ett pizzahak, fast jag åt pasta! Idag har jag passar lilla hunden, vi gick långpromenad. På kvällen var finaste Hanna här, jag bjöd på middag, vi åt godis och tittade på en värdelös film.

Ja, nu vet ni det. Just nu är jag trött, det är dags att sussa. Hoppas på att slippa drömmar, för jag drömmer barabara mardrömmar. Ska pussa på pojken och hålla hans hand när jag somnar. 


Längtar efter vårvärme och skinnjackeväder. Vill åka utomlands och se något annat. Ser fram emot att bli fri att leva precis som jag vill. Måste bara hacka mig igenom kaoset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0