Höst

Nu känns det att det börjar bli höst här hemma. Pappa hade tänt massor av ljus till middagen och vi lyssnade på mysig musik när vi åt. Kan det bli mysigare en hemmakväll?? Jag tror faktsikt inte det. Det är så himla mysigt att få slappna av lite och bara... ahh.
   Kvällens bästa var när pappa lyckades leta reda på Robban Brobergskivan. Jag vet inte hur många gånger jag har hört den och äntligen, ÄNTLIGEN fattar jag varför texterna är så himla roliga. När vi lyssnade på skivan som mest var jag inte så gammal, så jag förstod inte alla skämt. Men nu, ohh så mycket mer jag förstår. 

Måste kommentera över det lite mer negativa just nu också. Jag har precis bråkat med en klasskompis och om en vecka ska i åka till Montenegro. Kanske inte sådär jättebra att vara ovän med någon som man kommer att träffa dygnet runt...

PUSSKRAM

http://isil.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Mamma

Längtar till våren.

2007-09-07 @ 22:22:01
Postat av: Becka.

svar; vem??

2007-09-07 @ 23:11:30
URL: http://rebeckaericson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0